מכבי תל אביב : ספיר ברמן: חבר כנסת בירך את השופטת פורצת הדרך | ספורט 1 / מכבי תל אביב הביסה 68:85 את ברצלונה והנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג.

שחקני מכבי תל אביב יקיימו היום לפני הצהריים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות מחר מול מכבי חיפה וזאת אחרי שהמאמן פטריק ואן לוון לא ויתר אמש על אימון בצאת יום הכיפורים וזימן את השחקנים למתחם קרית שלום לאימון. הצהובים פתחו פער של 20 נקודות כבר במחצית הראשונה, ולא נלחצו גם כשברצלונה חזרה … מכבי תל אביב הביסה 68:85 את ברצלונה והנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג. מכבי תל אביב ידעה הרבה משחקים נוראיים בשנים האחרונות, אבל ההפסד הביתי הערב (חמישי) לכוכב האדום בלגרד הוא אחד המביכים שבהם.

מכבי תל אביב ידעה הרבה משחקים נוראיים בשנים האחרונות, אבל ההפסד הביתי הערב (חמישי) לכוכב האדום בלגרד הוא אחד המביכים שבהם. ×
×"חתמ×" ששוו×" אליפות? עומר אצילי מצטרף למכ×'×™ חיפ×" | ערוץ 20 from www.20il.co.il
שחקני מכבי תל אביב יקיימו היום לפני הצהריים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות מחר מול מכבי חיפה וזאת אחרי שהמאמן פטריק ואן לוון לא ויתר אמש על אימון בצאת יום הכיפורים וזימן את השחקנים למתחם קרית שלום לאימון. הצהובים פתחו פער של 20 נקודות כבר במחצית הראשונה, ולא נלחצו גם כשברצלונה חזרה … מכבי תל אביב ידעה הרבה משחקים נוראיים בשנים האחרונות, אבל ההפסד הביתי הערב (חמישי) לכוכב האדום בלגרד הוא אחד המביכים שבהם. מכבי תל אביב הביסה 68:85 את ברצלונה והנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג.

מכבי תל אביב ידעה הרבה משחקים נוראיים בשנים האחרונות, אבל ההפסד הביתי הערב (חמישי) לכוכב האדום בלגרד הוא אחד המביכים שבהם.

הצהובים פתחו פער של 20 נקודות כבר במחצית הראשונה, ולא נלחצו גם כשברצלונה חזרה … מכבי תל אביב ידעה הרבה משחקים נוראיים בשנים האחרונות, אבל ההפסד הביתי הערב (חמישי) לכוכב האדום בלגרד הוא אחד המביכים שבהם. מכבי תל אביב הביסה 68:85 את ברצלונה והנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג. שחקני מכבי תל אביב יקיימו היום לפני הצהריים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות מחר מול מכבי חיפה וזאת אחרי שהמאמן פטריק ואן לוון לא ויתר אמש על אימון בצאת יום הכיפורים וזימן את השחקנים למתחם קרית שלום לאימון.

מכבי תל אביב ידעה הרבה משחקים נוראיים בשנים האחרונות, אבל ההפסד הביתי הערב (חמישי) לכוכב האדום בלגרד הוא אחד המביכים שבהם. מכבי תל אביב הביסה 68:85 את ברצלונה והנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג. שחקני מכבי תל אביב יקיימו היום לפני הצהריים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות מחר מול מכבי חיפה וזאת אחרי שהמאמן פטריק ואן לוון לא ויתר אמש על אימון בצאת יום הכיפורים וזימן את השחקנים למתחם קרית שלום לאימון. הצהובים פתחו פער של 20 נקודות כבר במחצית הראשונה, ולא נלחצו גם כשברצלונה חזרה …

שחקני מכבי תל אביב יקיימו היום לפני הצהריים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות מחר מול מכבי חיפה וזאת אחרי שהמאמן פטריק ואן לוון לא ויתר אמש על אימון בצאת יום הכיפורים וזימן את השחקנים למתחם קרית שלום לאימון. קיליאן אמ×'פ×
קיליאן אמ×'פ×": ×"כירו את ×'ת ×"זו×' שלו | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
מכבי תל אביב הביסה 68:85 את ברצלונה והנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג. הצהובים פתחו פער של 20 נקודות כבר במחצית הראשונה, ולא נלחצו גם כשברצלונה חזרה … שחקני מכבי תל אביב יקיימו היום לפני הצהריים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות מחר מול מכבי חיפה וזאת אחרי שהמאמן פטריק ואן לוון לא ויתר אמש על אימון בצאת יום הכיפורים וזימן את השחקנים למתחם קרית שלום לאימון. מכבי תל אביב ידעה הרבה משחקים נוראיים בשנים האחרונות, אבל ההפסד הביתי הערב (חמישי) לכוכב האדום בלגרד הוא אחד המביכים שבהם.

מכבי תל אביב הביסה 68:85 את ברצלונה והנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג.

שחקני מכבי תל אביב יקיימו היום לפני הצהריים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות מחר מול מכבי חיפה וזאת אחרי שהמאמן פטריק ואן לוון לא ויתר אמש על אימון בצאת יום הכיפורים וזימן את השחקנים למתחם קרית שלום לאימון. מכבי תל אביב ידעה הרבה משחקים נוראיים בשנים האחרונות, אבל ההפסד הביתי הערב (חמישי) לכוכב האדום בלגרד הוא אחד המביכים שבהם. מכבי תל אביב הביסה 68:85 את ברצלונה והנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג. הצהובים פתחו פער של 20 נקודות כבר במחצית הראשונה, ולא נלחצו גם כשברצלונה חזרה …

מכבי תל אביב הביסה 68:85 את ברצלונה והנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג. שחקני מכבי תל אביב יקיימו היום לפני הצהריים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות מחר מול מכבי חיפה וזאת אחרי שהמאמן פטריק ואן לוון לא ויתר אמש על אימון בצאת יום הכיפורים וזימן את השחקנים למתחם קרית שלום לאימון. מכבי תל אביב ידעה הרבה משחקים נוראיים בשנים האחרונות, אבל ההפסד הביתי הערב (חמישי) לכוכב האדום בלגרד הוא אחד המביכים שבהם. הצהובים פתחו פער של 20 נקודות כבר במחצית הראשונה, ולא נלחצו גם כשברצלונה חזרה …

מכבי תל אביב הביסה 68:85 את ברצלונה והנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג. צ'לסי: מייסון מאונט ×–×›×
צ'לסי: מייסון מאונט ×–×›×" למחמאות, טיא×'ו סיל×'×" עלול ל×"יענש from sport1images.maariv.co.il
שחקני מכבי תל אביב יקיימו היום לפני הצהריים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות מחר מול מכבי חיפה וזאת אחרי שהמאמן פטריק ואן לוון לא ויתר אמש על אימון בצאת יום הכיפורים וזימן את השחקנים למתחם קרית שלום לאימון. מכבי תל אביב הביסה 68:85 את ברצלונה והנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג. הצהובים פתחו פער של 20 נקודות כבר במחצית הראשונה, ולא נלחצו גם כשברצלונה חזרה … מכבי תל אביב ידעה הרבה משחקים נוראיים בשנים האחרונות, אבל ההפסד הביתי הערב (חמישי) לכוכב האדום בלגרד הוא אחד המביכים שבהם.

שחקני מכבי תל אביב יקיימו היום לפני הצהריים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות מחר מול מכבי חיפה וזאת אחרי שהמאמן פטריק ואן לוון לא ויתר אמש על אימון בצאת יום הכיפורים וזימן את השחקנים למתחם קרית שלום לאימון.

מכבי תל אביב הביסה 68:85 את ברצלונה והנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג. הצהובים פתחו פער של 20 נקודות כבר במחצית הראשונה, ולא נלחצו גם כשברצלונה חזרה … מכבי תל אביב ידעה הרבה משחקים נוראיים בשנים האחרונות, אבל ההפסד הביתי הערב (חמישי) לכוכב האדום בלגרד הוא אחד המביכים שבהם. שחקני מכבי תל אביב יקיימו היום לפני הצהריים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות מחר מול מכבי חיפה וזאת אחרי שהמאמן פטריק ואן לוון לא ויתר אמש על אימון בצאת יום הכיפורים וזימן את השחקנים למתחם קרית שלום לאימון.

מכבי תל אביב : ספיר ×'רמן: ×—×'ר כנסת ×'ירך את ×"שופטת פורצת ×"×"רך | ספורט 1 / מכבי תל אביב הביסה 68:85 את ברצלונה והנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג.. הצהובים פתחו פער של 20 נקודות כבר במחצית הראשונה, ולא נלחצו גם כשברצלונה חזרה … מכבי תל אביב ידעה הרבה משחקים נוראיים בשנים האחרונות, אבל ההפסד הביתי הערב (חמישי) לכוכב האדום בלגרד הוא אחד המביכים שבהם. מכבי תל אביב הביסה 68:85 את ברצלונה והנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג. שחקני מכבי תל אביב יקיימו היום לפני הצהריים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות מחר מול מכבי חיפה וזאת אחרי שהמאמן פטריק ואן לוון לא ויתר אמש על אימון בצאת יום הכיפורים וזימן את השחקנים למתחם קרית שלום לאימון.

0 Response to "מכבי תל אביב : ספיר ברמן: חבר כנסת בירך את השופטת פורצת הדרך | ספורט 1 / מכבי תל אביב הביסה 68:85 את ברצלונה והנחילה לה הפסד ראשון ביורוליג."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel